onsdag 28. november 2012

Lydighetstrening

I kveld har jeg trent både Sprocket og Astro. Vi kom litt før konkurransetreningen og øvde for oss selv.

Sprocket og jeg trente mye lineføring og kontakt. Prøvde å være morsom og fjollete, etter tips fra Berit. Det skal være det kuleste i verden å følge ved min side. Jeg må gi mye av meg selv nå i starten, men han følger fint med og har god kontakt.

Vi tok noen hopp over hinder og alle hoppene med innsitt er veldig bra. Han har god fart. Fortsatte også treningen på stå under marsj. Jeg rygger  og kaster godbit i starten for så å få han mer og mer vinklet til å gå ved min side. Jeg går ikke langt unna før jeg snur og belønner.

Vi fikk også med oss fellesdekk. Han er litt urolig og snuser et par ganger (bombe...), men har stort sett god kontakt og ligger pent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar