mandag 15. oktober 2012

Rally-lydighet - snart klubbmesterskap

I dag har vi trent rally og det blir siste økt før helgens klubbmesterskap. Det var satt opp en full klasse 1-bane.

Sprocket var veldig på nett i dag. Vi hadde flere gode gjennomkjøringer der han fulgte meg godt og ikke falt nevneverdig ut. Jeg må fortsatt rose en hel del, men siden han er såpass flink kan jeg konsentrere litt om hva jeg sier slik at jeg forhåpentligvis unngår dobbeltkommando. Han falt litt ut et par ganger, det er vel nesten ikke til å unngå, men ikke på langt nær slik det kan være på det "verste".

Jeg kan bruke venstre hånden som target for han følger denne bra. Det er bare å late som jeg har en godbit der. Når ting går lettere, koster treningen mindre krefter også. Da blir det igjen lettere å beholde motivasjonen og gleden gjennom hele banen.

Dette lover bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar